Zákaznická sekce
Zapomenuté heslo Založit si účet
Menu
Software a služby nejen pro strojírenské firmyBudete vždy o krok před konkurencí...
Technická podpora

Možnosti podpory

Existuje několik druhů podpory, které mohou naši zákazníci získat. Tato podpora se liší dle produktu. 

 

Siemens produkty 

Technická podpora Siemens

Tuto podporu získáváte automaticky zdarma v případě pronájmu aplikace Siemens. Pokud jste zakoupili trvalé licence musíte si tuto podporu zakoupit. Zároveň s podporou získáváte zdarma nové verze vámi pronajaté/zakoupené aplikace.

Tato podpora nezajišťuje rozšířené služby techniků TPV group. Podpora je zajišťována hlavně prostředky Siemens.

Siemens Support Center

Díky Siemens Support Center získáte přímou podporu vydavatele. Toto kompletní prostředí poskytuje správu vámi zakoupených aplikací, přístup do technické knihovny, přehled o nových verzích, technické fórum a spoustu dalších možností, jak vylepšit používání aplikace.  Můžete sledovat řešení vybraných technických problémů. Vaše vlastní požadavky jsou spravovány našimi techniky TPV group.

Služba Siemens Support Center je poskytována zdarma v rámci pronájmu aplikace nebo v případě zakoupené  technické podpory Siemens.

Návod na získání a používání Siemens Support Center

 
Technická podpora TPV group pro produkty Solid Edge/Solid Edge CAM Pro, NX CAD/CAM

Zakoupením této podpory získáte rozšířené služby našich techniků. Rádi vám pomúžeme kvalitně využívat zakoupené produkty. Zakoupením vhodného balíčku podpory získáte rozšíření podpory poskytované zdarma, slevu na poskytované služby, rychlejší dobu reakce.

Technická podpora je poskytována s využitím prostředků aplikací HelpDesk a TeamViewer QuickSupport.

Možnosti Technické podpory TPV group.

Technická podpora TPV group pro PLM Teamcenter

Pro zajištění technické podpory pro úpravy, upgrade a nastavení vašeho PLM je vhodné si zajistit rozšířené služby našich techniků podpisem smlouvy o "Trvalé technické pomoci na PLM Teamcenter". Tato smlouva stanovuje konkrétní podmínky technické podpory pro zákazníka tak, jak mu vyhovuje nejlépe.

Technická podpora je poskytována s využitím prostředků aplikací HelpDesk a TeamViewer QuickSupport.

 

Postprocesory 

Provádění změn Postprocesoru, jak na základě požadavků zákazníka, tak v případě objevení chyb po upgrade aplikace, je placená služba.

Celková cena služby se účtuje dle výkazu provedených hodin a aktuální sazby ceny práce.

Doporučujeme pořízení jednoho z balíčků Technické podpory TPV group, které vám zajistí optimální cenu naší podpory.

Možnosti Technické podpory TPV group.

 

TPV2000 Plus

Technická podpora TPV group (pro TPV2000 Plus)

Zajištění technické podpory pro produkt TPV2000 je poskytováno na základě podpisu smlouvy o "Trvalé technické pomoci pro TPV2000 Plus". Tato smlouva reaguje na konkrétní potřeby a proto je jedinečná pro každého zákazníka. Ve smlouvě jsou stanoveny pravidla podpory, jako je například doba reakce pro jednotlivé druhy případů, rozsah předplacené podpory, případně slevy na poskytované služby.

Technická podpora je poskytována s využitím prostředků aplikací HelpDesk a TeamViewer QuickSupport.

 

Uživatelé bez podpory

Pokud nemá uživatel objednanou žádnou verzi podpory, stejně se o něho postaráme. Služba je poskytována po zpracování důležitých úkolů placené podpory jiných zákazníků, tudíž doba reakce není garantována. Služba je účtována dle aktuální platné ceny. 

Možnosti Technické podpory TPV group.

 

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace