Technická podpora
Klademe důraz na kvalitní technickou podporu zákazníka.
Máte-li jakýkoliv technický problém, neváhejte a ozvěte se nám.
Společně ho vyřešíme.
Pro kvalitní proces zpracování vaši požadavků použijte prosím naš HelpDesk.
Máte technickou podporu a chcete oznámit chybu systému nebo požadujete úpravy?
Využijte náš HelpDesk portál, používáme aplikaci Requestor.
Stačí odeslat e-mail na adresu helpdesk@tpvgroup.cz. Váš požadavek bude automaticky vložen do systému.
Odpověď technika bude odeslána na vámi uvedenou e-mail adresu.
Aplikace umožňuje i sledování vašich požadavků včetně průběhu řešení na webovém portálu.
Klikněte na odkaz a přihlašte se do systému nebo se zaregistrujte.
Na Google Play lze stáhnout i mobilní aplikaci "Requestor Service Desk", případně využijte zobrazený QR kód. Informace o řešení svých požadavků budete mít stále po ruce.
Potřebujete od nás vzdálenou pomoc? Využijte TeamViewer QuickSupport.
Naši technici se připojí na vaší plochu a pomůžou vám vyřešit váš problém.
Stáhněte si přiložený soubor a domluvte se s našimi techniky na termínu.
(Není třeba stahovat plnou verzi ze stránek výrobce)
Rychlé kontaktní telefony:
+420 469 661 963 podpora TPV2000
+420 606 632 939 podpora Teamcenter